پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران+عکس – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، سردار محمدیان در توضیح این خبر عنوان داشت: در ساعت 17:15 روز جاری احدی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران اعلام داشت که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری 122 دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگان گیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است.

سردار محمدیان گفت: با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام؛ در کمتر از 10 دقیقه خودرو با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی – روبروی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی می شود.

وی افزود: فرد گروگان گیر که جهت تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو کرد که ماموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و همزمان نجات افراد ربوده شده (بدون کوچک ترین جراحت و سوختگی) و نهایتاً دستگیری فرد گروگان گیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در همان تحقیقات اولیه، انگیزه شخصی مبنی بر انتقام و اخاذی از پدر خانواده توسط متهم شناسایی که با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران+عکس

پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران+عکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران+عکس – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم تهران+عکس – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.