سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده 400 متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان 47.99 ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار تیتو، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای 5الی8اردیبهشت و با حضور 43 کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.