زلنسکی رییس محافظان خود را اخراج کرد

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین روز پنح شنبه اعلام کرد که رییس محافظان شخصی خود را در پی دستگیری دو افسر اوکراینی به اتهام برنامه ریزی برای ترور زلنسکی اخراج کرده است.

به گزارش تیتو، زلنسکی با صدور بیانیه ای از اخراج رییس محافظان شخصی خود خبر داد اما اعلام نکرد که وی را به چه علتی اخراج کرده است.

وی هیچ کسی را به عنوان جایگزین رییس محافظان شخصی خود معرفی نکرد.

ماموران اطلاعاتی اوکراینی روز سه شنبه مدعی شدند که یک طرح ترور روسیه علیه «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور این کشور را خنثی کرده اند.

نشریه آنلاین ایندیپندنت در این باره گزارش داد، سرویس امنیتی اوکراین ادعا کرد که ماموران روس را در سرویس گارد دولتی اوکراین دستگیر کرده است که برای ترور رییس جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد دولتی برنامه ریزی می کردند.

سرویس امنیتی اوکراین در پستی در کانال تلگرامی خود نوشت: کارآگاهان ضداطلاعاتی و سرویس امنیت اوکراین طرح سرویس امنیت فدرال روسیه برای حذف رییس جمهور اوکراین و دیگر مقامات ارشد نظامی و سیاسی را خنثی کردند.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلنسکی رییس محافظان خود را اخراج کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلنسکی رییس محافظان خود را اخراج کرد"، کلیک کنید.