بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم

تیتو/قم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم بازدید کرد.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، امروز 20 اردیبهشت ماه از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم بازدید کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید، روند ساخت این مرکز جامع مورد بررسی قرار داد و مسیولان امر نیز توضیحات لازم درخصوص این پروژه مهم پزشکی در استان قم ارایه دادند.

کوروش دالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اجرای طرح احداث مرکز جامع سرطان در این استان گفت: عملیات اجرایی این طرح تا سال 1405 ادامه پیدا خواهد کرد. این طرح از مصوبه های نخستین سفر رییس دولت سیزدهم به استان است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح یکی از قطب های سرطان در کشور فعال خواهد شد، گفت: این طرح در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی شهید بهشتی قم با مساحت 18 هزار و 500 مترمربع زیربنا و و هشت طبقه در حال ساخت است که تاکنون 35 درصد پیشرفت داشته است. این پروژه دارای 164 تخت درمانی خواهد بود و تاکنون 40 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم"، کلیک کنید.