ادعای مهم یک خبرنگار عراقی : بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد

به گزارش تیتو، احمد عبدالساده، روزنامه نگار و نویسنده عراقی در حساب ایکس خود با اشاره به سفر اخیر رییس اقلیم کردستان عراق به تهران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و سایر مسیولان کشور مدعی شد بنا به گفته منابع آگاه، بارزانی تعهد کتبی به طرف ایرانی داده و در آن مقامات اربیل متعهد به خلع سلاح گروهک های تروریست و اخراج آن ها از اقلیم کردستان شده اند.

تیتو در این زمینه نوشت: بنا به این ادعا، اقلیم کردستان عراق همچنین تعهد داده است که حملات رسانه هایی مانند روداو و کردستان 24 به ایران و نیز هماهنگی های این رسانه ها با طرف های رسانه ای خارجی متوقف شود.

ادعای مهم یک خبرنگار عراقی : بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد

2323

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعای مهم یک خبرنگار عراقی : بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعای مهم یک خبرنگار عراقی : بارزانی در سفر به تهران، تعهداتی داد"، کلیک کنید.