لنز دست دوم سیگما Sigma 18-200mm

نمای کلی

همانطور که از نام آن پیداست، لنز Sigma 18-200mm F3.5-6.3 برای نیکون یک لنز اولترا تله است که برای دوربین های نیکون طراحی شده است. این لنز برای عکاسانی مناسب است که به دنبال لنز همه کاره با قابلیت نصب و حمل آسان هستند و برای سرگرمی خود به دنبال جایگزین مناسبی برای لنز پرایم خود هستند.

این لنز دارای فاصله کانونی 18-200 میلی متر و دیافراگم f/3.5-6.3 است. ساختار این لنز از 16 عنصر در 13 گروه تشکیل شده است که شامل دو عنصر SLD (خنثی کننده لنز ویژه) و سه عنصر غیر کروی شامل یک عنصر غیرکروی Shi-glass جهت کاهش تلفات نوری و کیفیت تصویر صحیح می باشد.

علاوه بر این، این لنز دارای یک پوشش چند لایه است که از بازتاب نور جلوگیری می کند و کیفیت تصویر را بهبود می بخشد. قابلیت تثبیت تصویر (OS) این لنز نیز آن را برای عکاسی در شرایط کم نور یا با دستیابی به سرعت عکسبرداری بالا مناسب می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سیگما Sigma 18-200mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سیگما Sigma 18-200mm"، کلیک کنید.