دوربین فوجی فیلم Instax Mini 9 دست دوم

نمای کلی

دوربین INSTAX Mini 9 از FUJIFILM یک دوربین فشرده چاپ فوری، برای سلفی به‌روزرسانی شده است و دارای مجموعه‌ای از کنترل‌های راحت برای ایجاد چاپ‌هایی در اندازه کارت اعتباری است. طراحی شیک دارای یک لنز FUJINON 60 میلی‌متری f/12.7 است که فوکوس ثابت از 2 اینچ تا بی‌نهایت را ارائه می‌دهد و یک آینه سلفی کوچک در جلوی طراحی لنز برای ثبت عکس‌های پرتره با دقت تعبیه شده است. از سوی دیگر، یک لنز پیوست ماکرو برای کاهش حداقل فاصله کانونی برای کار با سوژه های نزدیک تعبیه شده است. برای عکاسی عمومی، یک منظره یاب اپتیکال در دسترس است که شامل یک نقطه هدف مرکزی است تا به شما در نوشتن تصاویر کمک کند.

برای کنترل ظاهر تصاویر، تنظیمات دیافراگم را می‌توان در چهار مرحله از f/12.7 تا f/32 تغییر داد تا با شرایط مختلف عکاسی از نور داخلی گرفته تا نور شدید خورشید مطابقت داشته باشد. حالت ویژه با کلید بالا، عکس‌هایی با نوردهی بیش از حد عمدی برای ظاهری خلاقانه ایجاد می‌کند. یک فلاش خودکار تعبیه شده است که هنگام عکاسی در نور کم روشنایی بیشتری را ارائه می دهد.

طراحی و عملکرد دوربین FUJIFILM INSTAX Mini 9 این دوربین را به یکی از محبوب ترین دوربین های فیلم برای چاپ تبدیل کرده است. این دوربین دارای مجموعه ای از ویژگی های جذاب و کاربردی است که به کاربران اجازه می دهد عکس های زیبا و باکیفیتی بگیرند.

قیمت دوربین کارکرده فوجی فیلم Instax Mini 9 کاملا مناسب بوده و در فروشگاه معتبر مهرانی بین 2 تا 3 میلیون تومان به فروش می رسد. یکی از ویژگی های دوربین INSTAX Mini 9 FUJIFILM طراحی کلاسیک و جذاب آن است که این دوربین را در رده دوربین های سبک و قابل حمل قرار می دهد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به فلاش قابل تنظیم، لنز 62 میلی متری، حالت آینه سلفی و حالت ماکرو برای عکاسی از نمای نزدیک اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین فوجی فیلم Instax Mini 9 دست دوم" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین فوجی فیلم Instax Mini 9 دست دوم"، کلیک کنید.