دوربین دست دوم اسمو پاکت کمبو DJI Osmo Pocket 2

نمای کلی

DJI Pocket 2 می تواند ویدیوهای 4K بدون لرزش را با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه ضبط کند و مانند DJI Osmo Pocket که دو سال پیش عرضه شد، به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد. اکنون این گیمبال کوچک 3 محوره دارای یک سنسور بزرگتر است که کیفیت تصویر بهتری را نسبت به هر دوربین موبایلی به شما می دهد و لنز بزرگتری دارد که همه ولاگرها را خوشحال می کند. همچنین زوم 4 برابری در حین فیلمبرداری و زوم 8 برابری در هنگام عکاسی به شما امکان می دهد به سوژه های خود نزدیک شوید.

به لطف طراحی ماژولار این دستگاه، اتصال لوازم جانبی به آن بسیار آسان است و هم اکنون می توانید سه پایه یا میکروفون را به پایه این محصول اضافه کنید. این تجهیزات در کیت Creator این محصول گنجانده شده است. DJI همچنین سایر نقاط ضعف نسخه اصلی این گیمبال یعنی DJI Osmo Pocket را برطرف کرده است. اکنون 4 میکروفون بر روی بدنه محصول وجود دارد. هر 4 میکروفون به گونه ای قرار داده شده اند که هنگام نگه داشتن گیمبال زیر دست شما نیفتند. همچنین نحوه قرارگیری آنها به گونه ای است که فقط صداهایی از جایی که دوربین را نشانه می گیرید ضبط می شود. Motion Timelapse که معمولا برای کار به تجهیزات زیادی نیاز دارد، یکی از نقاط قوت این گیمبال کوچک است. این حالت در کنار حالت‌های معمولی Time Lapse و Hyperlapse قرار می‌گیرد و اکنون می‌توانید از مزایای عکاسی خام و سیستم ردیابی Active Track 3.0 اختصاصی DJI استفاده کنید. مشخصات دوربین این محصول بیشتر از همه ما را شگفت زده کرد: این محصول از سنسور 1/1.7 اینچی استفاده می کند که بزرگتر از سنسور استفاده شده در گوشی های موبایل آیفون 12 و سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا و 20 میلی متری f/1.8 است. لنز استفاده شده عریض تر و روشن تر از لنز مورد استفاده در Osmo Pocket اصلی است. ضبط ویدیوی 4K، علیرغم اندازه آن، DJI Pocket 2 را به یکی از شگفت انگیزترین گجت ها برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی و فیلمبرداران تبدیل می کند. مهمتر از همه، برای عکاسی با این دوربین، نیازی به کالیبره کردن گیمبال های دوربین بزرگتر ندارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم اسمو پاکت کمبو DJI Osmo Pocket 2" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم اسمو پاکت کمبو DJI Osmo Pocket 2"، کلیک کنید.