لنز دست دوم کانن Canon 100mm macro

نمای کلی

Canon 100mm Macro F1:2.8L USM که اساساً برای عکاسی از نمای نزدیک طراحی شده است، یک لنز تله فوتو کوتاه سری L همه کاره است که برای عکاسی پرتره و سایر سوژه های با برد متوسط ​​نیز مناسب است. با این حال، به عنوان یک لنز ماکرو، این 100 میلی متر واقعی حداکثر بزرگنمایی 1:1 و حداقل فاصله کانونی 11.8 اینچ را ارائه می دهد.

علاوه بر عکاسی از نمای نزدیک، یک لرزشگیر تصویر نیز وجود دارد که لرزش دوربین را به حداقل می‌رساند: 1 زوم یا تا چهار توقف در زوم پایین‌تر برای عکاسی دستی واضح‌تر. USM حلقه‌ای شکل و طراحی فوکوس داخلی که به هندلینگ صاف و شهودی کمک می‌کند، فوکوس خودکار سریع، بی‌صدا و دقیق را تضمین می‌کند و فوکوس دستی ثابت را دور می‌زند. به لطف خواص نوری آن، یک عنصر پراکندگی بسیار کم برای کنترل حاشیه های رنگ و انحرافات رنگی و یک پوشش Super Spectra برای سرکوب شعله ور شدن و هاله برای بهبود کنتراست و وفاداری رنگ استفاده می شود.

این لنز 100 میلی‌متری f/2.8، یک لنز استوک، در شرایط نامساعد کار سختی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم کانن Canon 100mm macro" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم کانن Canon 100mm macro"، کلیک کنید.