خرید بیش از ۵۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

خرید بیش از ۵۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار تیتو با اشاره به میزان خرید گندم از کشاورزان لرستانی تا کنون، اظهار داشت: میزان خرید گندم از کشاورزان پلدختر ۳۲ هزار و ۵۳۲ تن، در رومشکان ۱۴ هزار و ۶۴۲ تن، در کوهدشت ۱۰۱ هزار و ۵۹۴، در خرم‌آباد ۶۵ هزار و ۳۹۲ تن و در چگنی هفت هزار و ۱۵ تن بوده است.

وی همچنین میزان خرید گندم از کشاورزان دورود را ۴۲ هزار و ۴۳۱ تن، بروجرد ۴۶ هزار و ۱۴۱ تن، ازنا ۶۲ هزار و ۴۴۰ تن، الشتر ۲۸ هزار و ۱۲۴ تن، الیگودرز ۶۴ هزار و ۹ تن و نورآباد ۵۸ هزار و ۶۶۷ تن عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، مجموع خرید گندم از کشاورزان لرستانی تا کنون را ۵۲۲ هزار و ۹۸۵ تن اعلام کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خرید بیش از ۵۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خرید بیش از ۵۲۲ هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.