دوربین دست دوم نیکون D3400

نمای کلی

دوربین نیکون D3400 استفاده شده

نیکون هر از گاهی دوربین جدیدی را به دنیای عکاسی معرفی می کند. یکی از این دوربین ها دوربین کارکرده نیکون D3400 است که هم اکنون در مهرانی موجود است. این دوربین DSLR برای عکاسان مبتدی تا پیشرفته مناسب است.

دوربین استفاده شده نیکون D3400 را می توان مدل به روز و جانشین دوربین نیکون D3300 دانست. دوربینی که در برخی موارد تفاوت های قابل توجهی از جمله وزن و عمر باتری با دوربین قبلی خود دارد.

دوربین Nikon D3400 یکی از دوربین های نیکون است که با لنز AF-P DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR عرضه می شود.

ابعاد این دوربین متناسب با دست ها در نظر گرفته شده و بدنه ای ارگونومیک دارد. لنز این دوربین دارای دیافراگم 3.5 تا 5.6 ​​فارنهایت است و می تواند در فواصل مختلف عکسبرداری کند. فیلمبرداری این دوربین با کیفیت Full HD انجام می شود و حداکثر سرعت آن 60 فریم بر ثانیه است.

سازنده ژاپنی Nikon D3400 را به یک صفحه نمایش LCD 3 اینچی مجهز می کند که وضوح 921000 نقطه را ارائه می دهد. علاوه بر این، این دوربین از فلاش پاپ آپ بهره می برد که کارایی خود را هنگام عکاسی در محیط های کم نور نشان می دهد.

این دوربین دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی است. اگر به عکاسی از حیات وحش علاقه دارید، قابلیت عکاسی پیاپی 5 فریم بر ثانیه این مدل برای شما بسیار مفید خواهد بود و می تواند به شما در ثبت صحنه های کمیاب مانند پرندگان در حال پرواز کمک کند.

لازم به ذکر است که دو ویژگی قابل توجهی که در D3300 دیدیم در D3400 استفاده نشده است. اولین ویژگی حذف شده از این دوربین، تمیز کردن سنسور بی صدا است که ظاهرا برای تمیز کردن سنسور استفاده می شود. همچنین شرکت نیکون به درگاه میکروفون اکسترنال فکر نکرده است و برای ضبط ویدیوهای خود باید تنها به میکروفون داخلی تعبیه شده در بدنه آن تکیه کنید.

با توجه به ورودی و خروجی های نیکون D3400 می توان به پورت HDMI، USB و خروجی تلویزیون اشاره کرد. از طریق پورت HDMI می توانید تصاویر باکیفیت را به سایر پخش کننده ها انتقال دهید. پورت USB دوربین در کامپیوتر تعبیه شده است و خروجی تلویزیون نیز وظیفه انتقال همزمان تصاویر به تلویزیون را بر عهده دارد.

کارت های حافظه SD، SDHC و SDXC در این دوربین پشتیبانی می شوند. این دستگاه با Eye-Fi سازگار است. این فناوری در واقع فایل ها را به صورت بی سیم از طریق یک کارت حافظه مخصوص ارسال می کند. برای استفاده از این قابلیت باید یک کارت حافظه مخصوص تهیه کرده و آن را در دوربین خود قرار دهید. باتری نیکون D3400 یک باتری استاندارد لیتیوم یونی است و می تواند مدت زمان معقولی دوام بیاورد.

Nikon D3400 با وزن 395 گرم نسبت به مدل قبلی خود سبک تر است و در واقع یکی از سبک ترین دوربین های DSLR است. عمر باتری آن نیز 1200 عکس است در حالی که در D3300 700 عکس می باشد. اما از نظر ابعاد با D3300 تغییری نمی کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم نیکون D3400" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم نیکون D3400"، کلیک کنید.