مصوبات مرتبط با ساماندهی کشف‌رود به شکل مستمر در حال پیگیری است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

مصوبات مرتبط با ساماندهی کشف‌رود به شکل مستمر در حال پیگیری است - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، محسن داوری در حاشیه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از موضوعاتی که اثر منفی بر سلامت دارد، مبحث کشف‌رود و کشت در اطراف آن است که توسط پساب و یا فاضلاب صورت می‌گیرد، باید گفت؛ موضوع «ساماندهی کشف‌رود» از دستورکارهای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مشهد است و در همین راستا اقدامات مؤثری انجام شده که در حال پیگیری و دنبال کردن مصوبات مرتبط با آن هستیم.

فرماندار مشهد بیان کرد: یکی از حوزه‌های مهمی که در حیطه وظایف فرمانداری مشهد مقدس است، موضوع سلامت جامعه بوده و به شکل ماهانه کارگروه مرتبط با آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چند اولویت در این کارگروه مورد توجه قرار دارد، افزود: از موضوعاتی که اثر منفی بر سلامت دارد، مبحث کشف‌رود و کشت در اطراف آن است که توسط پساب و یا فاضلاب صورت می‌گیرد، باید گفت؛ موضوع «ساماندهی کشف‌رود» از دستورکارهای این کارگروه است و در همین راستا اقدامات مؤثری انجام شده که در حال پیگیری و دنبال کردن مصوبات مرتبط با آن هستیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مصوبات مرتبط با ساماندهی کشف‌رود به شکل مستمر در حال پیگیری است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مصوبات مرتبط با ساماندهی کشف‌رود به شکل مستمر در حال پیگیری است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.