دوربین دست دوم کانن 90D

نمای کلی

به عنوان یک دوربین چند منظوره با کیفیت عکس و فیلم قدرتمند، دوربین کانن 90D این یک انتخاب آسان در بین دوربین های DSLR است. سنسور 32.5 مگاپیکسلی APS-CMOS با وضوح بالا به آن شخصیت می بخشد. که دارای محدوده حساسیت ISO 100-25600 می باشد. این طراحی پیشرفته حسگر در وضوح عمیق عکس های گرفته شده، وضوح و کنتراست بالا و نویز کم حتی در شرایط نوری ضعیف کاملاً برای موقعیت های مختلف مناسب است. این سنسور همچنین ویدئوهای UHD 4K30p و Full HD 120p را در کنار قابلیت های ۱۰ فریم بر ثانیه این دوربین خروجی می دهد.

دوربین کانن 90 دی یکی از دوربین های حرفه ای است که برای عکاسان با تجربه متوسط ​​تا حرفه ای مناسب است. این دوربین دارای ویژگی های زیادی است که آن را از سایر دوربین ها متمایز می کند. قیمت دوربین دست دوم کانن 90d از 40 تا 70 میلیون تومان خرید و فروش می شود و قیمت آن با توجه به نوع لنز و عکس های گرفته شده با آن و تمیز بودن دوربین متغیر است.

صفحه نمایش لمسی دوربین Canon EOS 90D قابلیت چرخش به تمام زوایا را برای کنترل بهتر و کامل برای ایجاد عکس و فیلم مورد نظر مانند فیلم سلفی دارد. باتری E6N-LP این دوربین به دلیل کارایی خود رضایت کاربران خود را جلب کرده است که با یک بار شارژ قادر به ثبت 1300 عکس می باشد. وای فای و بلوتوث داخلی برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت و انتقال فایل. همچنین استفاده از دستگاه هوشمند خود به عنوان یک کنترل از راه دور برای شاتر از راه دور و عکاسی گروهی آسان تر است و به شما امکان می دهد تصویر خام را تا حدی تغییر دهید. برای همراهی شما بعد از مراحل فیلمبرداری.

همراه با این بدنه و لنز دوربین USM 18-135 میلی متر نانو فاصله کانونی آن 216-28.8 میلی متر است. قابلیت نانو این لنز تاثیر زیادی در سرعت و عملکرد لنز دارد. سیستم فوکوس این دوربین عملکرد روان و سریعی را ارائه می دهد که مشابه عملکرد فوکوس دوربین های فیلمبرداری است. هنگام کار با سوژه های ثابت، سیستم فوکوس دقیق ترین و سریع ترین فوکوس را انجام می دهد که برای عکاسی سریع از سوژه های متحرک مانند حیوانات نیز مناسب است. با استفاده از صفحه نمایش لمسی می توانید عناصر موجود در تصویر را برای فوکوس روی آن برای فوکوس سریع لمس کنید که با فوکوس دقیق و حتی با جابجایی و تغییر کادر، فوکوس روی عنصر مورد نظر حفظ می شود.

دوربین Canon EOS 90D به خصوص در عکاسی پرتره، هرگز کاربران خود را ناامید نکرده است. زیرا سنسور فاصله آن برای فوکوس خودکار بسیار مفید است و همچنین دارای سیستم تشخیص چهره است. همچنین در تشخیص و ثبت رنگ بدن و صورت افراد بسیار دقیق است.

دوربین Canon 90D با بدنه ای سخت و محکم ساخته شده است. این دوربین دارای دو کنترل دستی است که به راحتی قابل دسترسی هستند. همچنین صفحه نمایش LCD بزرگ و باکیفیت عملکردهای پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین دوربین Canon 90D به سنسور APS-C CMOS با رزولوشن 32.5 مگاپیکسل مجهز شده است. این سنسور توانایی ثبت تصاویر با جزئیات بالا و رنگ های زنده را فراهم می کند. همچنین این دوربین باعث شده تا عکاسان بتوانند در شرایط نوری مختلف تصاویری باکیفیت دریافت کنند.

در نتیجه دوربین کانن 90D یکی از دوربین های عکاسی حرفه ای است که با داشتن ویژگی های بسیاری مانند طراحی جامد، کیفیت تصویر بالا، سیستم فوکوس قوی، سرعت عکسبرداری بالا و قابلیت فیلم برداری 4K به عکاسان اجازه می دهد تا تصاویر باکیفیتی تهیه کنند. در همه شرایط نور متفاوتی دریافت می کنند. در کل این دوربین برای عکاسان حرفه ای و با تجربه مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن 90D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن 90D"، کلیک کنید.