دوربین دست دوم نیکون D850

نمای کلی

دوربین نیکون D850 استفاده شده

سرعت بالا و وضوح بالا با دوربین نیکون D850 استفاده شده و کارکرده، دوربینی که قابلیت های عکاسی، فیلم برداری و ضبط تایم لپس را با هم فراهم می کند. سنسور جدید 45.7 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر EXPEED 5 از ویژگی های اصلی این دوربین است. وضوح بالای تصاویر گرفته شده با این دوربین به وضوح قابل مشاهده است. طراحی سنسور به گونه ای است که جزئیات بیشتر و وضوح بهتری را در شرایط نور کم ارائه می دهد. این سنسور همچنین فاقد فیلتر تصویر LOW-PASS است و وضوح بیشتری دارد.

سنسور دوربین D850 می تواند به طور مداوم با سرعت 7 فریم در ثانیه تا 51 فریم پشت سر هم عکس بگیرد. حساسیت ISO دوربین از 32 به 102400 قابل تغییر است. ضبط ویدیوی 4K UHD از طریق برش DX یا با تمام سنسورها امکان پذیر خواهد بود. ضبط تایم لپس 8K نیز امکان پذیر است. سیستم فوکوس خودکار 153 نقطه ای مشابه دوربین Nikon D5 و 99 سنسور متقابل برای دقت فوکوس بیشتر در شرایط نوری مختلف.

یکی دیگر از ویژگی های دوربین نیکون D850 صفحه نمایش لمسی 3.2 اینچی قابل جابجایی و محفظه در هر شرایط آب و هوایی است. برنامه SNAPBRIDGE برای اشتراک گذاری تصویر بی سیم و کنترل دوربین از راه دور است. دوربین نیکون D850 همچنین دارای بلوتوث داخلی و Wifi است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم نیکون D850" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم نیکون D850"، کلیک کنید.