دوربین دست دوم کانن 750D

نمای کلی

دوربین کانن 750d با لنز 18-135 استفاده شده یکی از انواع دوربین های DSLR است که در اوایل سال 2015 عرضه شد.هر چند در سال های بعد دوربین های بهتری نسبت به کانن 750D در دنیای عکاسی ظاهر شدند، اما باز هم اگر شما یکی از این دوربین ها هستید. کسانی که بودجه زیادی ندارند قطعا Canon D750 گزینه مناسبی برای شماست.

معرفی دوربین Canon 750D

طراحی و ویژگی ها

بدنه دوربین دیجیتال کانن 750D دارای بدنه ای پلاستیکی است که با اسکلت آلومینیومی در زیر آن بسیار مقاوم است و در اثر ضربه به راحتی نمی شکند. همچنین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است بنابراین می تواند حتی در شرایط نامساعد نیز به کار خود ادامه دهد. Canon 750D با باتری 550 گرم وزن دارد.

سنسور تصویر و لنز در Canon D750

با توجه به قیمت کانن 750d کارکرده با لنز 135-18، این دوربین که با لنز کیت 18-55 عرضه می شود، کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و با فاصله کانونی متغیر می تواند زوایای دید عریض تا معمولی را پوشش دهد. سنسور این دوربین کانن APS-C یا Half Frame بوده و دستگاه می تواند تصاویر را با فرمت های JPG و Raw ضبط کند. فرمت Raw معمولاً در بین عکاسان حرفه ای بسیار محبوب است زیرا به عکاس اجازه می دهد در هنگام ویرایش عکس آزادی زیادی داشته باشد. دوربین Canon D750 دارای وضوح تصویر 6000×4000 است که رقم قابل توجهی است.

این دوربین به سنسور تصویر ۲۴ مگاپیکسلی APS-C Hybrid CMOS AF III، سنسور نورسنج پیشرفته ۷۵۶۰ پیکسلی و سیستم فوکوس خودکار ۱۹ نقطه ای مجهز شده است. این سنسور تصویر مانند سنسور 700D قابلیت فوکوس خودکار مداوم در نمایش زنده و فیلمبرداری را دارد. با این حال اکنون با نسخه سوم آن روبرو هستیم. بنابراین 750D یک دوربین عالی برای فیلمبرداری است.

فوکوس خودکار

سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه ای کانن در مدل های قبلی در این دوربین به سیستم فوکوس خودکار 19 نقطه ای ارتقا یافته است. نقاط فوکوس خودکار بیشتر فوکوس روی سوژه‌هایی را که در گوشه‌های کادر دوربین شما قرار دارند، آسان‌تر می‌کند. دقت سنسور در این مدل 25 مگاپیکسل است اما دقت موثر آن 24 مگاپیکسل است.

باتری

همزمان با معرفی 750D، کانن باتری LP-E17 را نیز معرفی کرد. طبق استاندارد CIPA ظرفیت عکاسی با این باتری در این دوربین به 440 عکس می رسد. (با یک بار شارژ باتری می توانید تا 440 عکس ضبط کنید).

قیمت دوربین کانن 750d دست دوم

قیمت دوربین کانن 750d در حال حاضر در فروشگاه مهرانی بین 20 تا 35 میلیون تومان است و در صورت تمایل به خرید دوربین کانن 750d با لنز 18- 135 قیمت دوربین بدون لنز کانن 750d حدود 20 تا 22 میلیون تومان است. اگر دست دوم دارید همین امروز اقدام کنید.

سایر امکانات

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های این دوربین – که پیش از این در بین دوربین های کانن رایج نبود – امکان برقراری ارتباط با فناوری Wi-Fi در کنار NFC است. نه تنها می توانید تصاویر ضبط شده را راحت تر انتقال دهید، بلکه می توانید دوربین را از راه دور کنترل کنید و با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود عکس بگیرید. اما احتمالاً به دلیل استفاده بیش از حد از باتری Canon، GPS کنار گذاشته شده است. پورت USB 2.0 و درگاه میکروفون از دیگر امکانات ارتباطی این محصول است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن 750D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن 750D"، کلیک کنید.