لنز دست دوم سونی Sony lens 135mm 2.8 T4.5 STF

نمای کلی

بررسی لنز 135mm f2.8 T4.5 STF استفاده شده سونی

این اولین لنز تله فوتو است که برای دوربین های فول فریم A-mount بهینه شده است، محدوده دیافراگم این مدل لنز سونی از f / 2.8 تا f / 31 است. برای داشتن تصاویر با کیفیت بهتر، دو دیافراگم جداگانه وجود دارد. یکی از مزایای این لنز وزن سبک و قابلیت حمل آسان آن است. این لنز از نظر اپتیکی بسیار قوی است و در ساختار اپتیکی خود دارای سه لنز است: لنز XA، لنز SUPER و ED. دور تا دور لنز توسط یک نوار فلزی محافظت می شود. روی این لنز یک نمایشگر OLED تعبیه شده است که فوکوس و عمق میدان را نشان می دهد.

این لنز دارای پوشش ضد انعکاس T است که از ایجاد هاله نور در مکان هایی که نور بسیار شدید است جلوگیری می کند. لنزهای STF تصاویر واضح تری نسبت به لنزهای فوکوس نرم ارائه می دهند. لنزهای سونی دارای لنزهای پرایم خوب و متوسطی هستند، اما هیچ لنز دیگری نمی تواند کاری را که STF انجام می دهد انجام دهد و تصاویر را سه بعدی جلوه دهد. یکی از ویژگی هایی که لنزهای سونی دارند آپادیزاسیون است که برای محو کردن تصویر استفاده می شود که ارتباط مستقیمی با عمق میدان دارد، کسانی که فقط با فوکوس خودکار کار کرده اند نمی توانند با این لنز کار کنند زیرا فوکوس برای تنظیم دستی روی Have تنظیم شده است. اصولاً این لنز برای عکاسی معمولی مناسب نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سونی Sony lens 135mm 2.8 T4.5 STF" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سونی Sony lens 135mm 2.8 T4.5 STF"، کلیک کنید.