لنز دست دوم سیگما Sigma 24-105mm

نمای کلی

استفاده شده Sigma 24-105mm F1:4 DG Macro HSM برای نیکون یک زوم سری هنری است که محدوده مفیدی از تله فوتو از زاویه عریض تا کوتاه را پوشش می دهد. با حداکثر دیافراگم ثابت f/4، این لنز تعادل کاملی را بین یک فرم قابل حمل و طراحی به اندازه کافی روشن برای کار در شرایط نوری موجود برقرار می کند. تکمیل کننده این طراحی، یک تثبیت کننده اپتیکال به حداقل رساندن لرزش دوربین در سراسر محدوده زوم برای عکاسی دستی واضح تر کمک می کند. موتور Hyper Sonic همچنین به هندلینگ بصری کمک می‌کند و فوکوس خودکار سریع و بی‌صدا را با نادیده گرفتن فوکوس دستی دائمی فراهم می‌کند.

مکمل طراحی فیزیکی، این لنز دارای یک طراحی اپتیکال پیشرفته است که شامل یک سری عناصر پراکندگی کم و سه عنصر کروی است. این عناصر تخصصی انحرافات کروماتیک و کروی را در سراسر محدوده زوم کاهش می دهند تا به درجه بالایی از وضوح و وضوح دست پیدا کنند. علاوه بر عناصر جداگانه، یک پوشش چند لایه ویژه برای جلوگیری از تابش خیره کننده و هاله لنز برای بهبود کنتراست و ارائه رنگ در شرایط نوری روشن اعمال می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سیگما Sigma 24-105mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سیگما Sigma 24-105mm"، کلیک کنید.