لنز دست دوم نیکون Nikon 55-200mm

نمای کلی

نیکون 55-200mm F1:4-5.6G II که برای سوژه های مختلف از پرتره تا حیات وحش مناسب است، یک لنز زوم تله فوتو معادل 82.5-300 میلی متر است که برای دوربین های با فرمت DX مناسب است. محدوده فاصله کانونی بلند همه کاره برای جداسازی سوژه ها و زوم کردن در صحنه های دور ایده آل است.

دو عنصر پراکندگی بسیار کم برای کاهش انحرافات رنگی و نوارهای رنگی در سراسر محدوده زوم برای وضوح بیشتر استفاده می‌شود و یک پوشش فوق‌العاده یکپارچه برای سرکوب شعله‌ور و شبح برای افزایش کنتراست اعمال می‌شود. علاوه بر این، موتور موج بی صدا فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی صدا و نادیده گرفتن فوکوس دستی مداوم را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم نیکون Nikon 55-200mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم نیکون Nikon 55-200mm"، کلیک کنید.