لنز دست دوم سامیانگ Samyang 8mm f/3.5 Fisheye for Canon

بررسی اجمالی

لنز Samyang 8mm f/3.5 Fisheye Canon یک لنز چشم ماهی با فاصله کانونی 8 میلی‌متری برای دوربین‌های کانن است. این لنز دارای زاویه دید 180 درجه و قابلیت ایجاد تصاویر با شیب افقی و اشکال مختلف است. این لنز برای عکاسی از منظره، فضای باز، داخلی و خلاقانه مناسب است.

لنزهای دست دوم Samyang 8mm f/3.5 Fisheye برای چه مواردی استفاده می شود؟

اگر می خواهید در شب عکاسی کنید و از چیزهایی مانند دنباله ستاره ها و کهکشان راه شیری عکاسی کنید، به یک لنز سریع (لنز با حداکثر دیافراگم نسبتاً بزرگ) نیاز دارید و لنز استفاده شده Samyang 8mm f/3.5 Fisheye for Canon برای شما مناسب است. .

زاویه دید لنز 8 میلی متری سامیانگ چقدر است؟

سامیانگ 8 میلی متر F2. 8 UMC Fisheye Lens یک لنز فوق عریض با کیفیت بالا است. میدان دید عالی با زاویه 167 درجه و میدان دید 12 میلی متر (معادل 35 میلی متر) فراهم می کند.

ارزش خرید لنز Samyang 8mm f/3.5 Fisheye دست دوم

در بازه قیمتی 15 تا 20 میلیون تومان می توان گفت که این لنز دست دوم بسیار مناسب است و قطعا ارزش خرید دارد. اگر قصد خرید این لنز حرفه ای را دارید، هم اکنون این لنز در فروشگاه اینترنتی مهرانی موجود است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم سامیانگ Samyang 8mm f/3.5 Fisheye for Canon" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم سامیانگ Samyang 8mm f/3.5 Fisheye for Canon"، کلیک کنید.