لنز دست دوم نیکون Nikon 60mm

بررسی اجمالی

لنز 60 میلی متری نیکون یک لنز ماکرو است که برای عکاسی از جزئیات کوچک نزدیک به دوربین استفاده می شود. این لنز دارای فاصله کانونی ثابت 60 میلی متر و حداکثر دیافراگم f/2.8 است. علاوه بر این، این لنز دارای سیستم تثبیت کننده تصویر (VR) است که به شما کمک می کند تصاویر پایدارتری ثبت کنید. این لنز برای عکاسی ماکرو، پرتره و فضای باز مناسب است. همچنین با توجه به فاصله کانونی ثابت، این لنز برای عکاسی در شرایط کم نور و عکاسی در شرایط پر نور مناسب است.

لنز Super Close 60mm نیکون یک لنز ماکرو تله فوتو کوتاه است که حداکثر زوم فول فریم 1:1 را با حداقل فاصله کانونی 7.3 اینچ ارائه می دهد.

طراحی لنز با کمک به تصویربرداری واضح و دقیق، شامل دو عنصر غیرکروی و یک عنصر پراکندگی فوق العاده کم برای کاهش انحرافات و اعوجاج برای بهبود وضوح و دقت رنگ است. به نظر می رسد هم پوشش نانو کریستالی و هم پوشش فوق یکپارچه، فلر و هاله را برای بهبود کنتراست و اعوجاج کنترل می کنند. دقت رنگ در شرایط نوری سخت علاوه بر این، یک موتور موج بی صدا قابلیت های تصویربرداری را تکمیل می کند و فوکوس خودکار سریع و دقیق همراه با فوکوس دستی پیوسته را برای برنامه های عکس و ویدیو فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم نیکون Nikon 60mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم نیکون Nikon 60mm"، کلیک کنید.