لنز دست دوم نیکون Nikon 14-24mm

بررسی اجمالی

لنز 14-24 میلی متری نیکون مورد استفاده، یک لنز با زاویه دید عریض است که برای دوربین های فول فریم طراحی شده است. این لنز دارای فاصله کانونی 14-24 میلی متر است و برای عکاسی پرتره، عکاسی معماری، عکاسی منظره و عکاسی در فضای باز بسیار مناسب است. از مشخصات این لنز می توان به حداکثر دیافراگم f/2.8، 14 و 11 عنصر و گروه لنز، زاویه دید 114 درجه تا 84 درجه، قطر فیلتر 142 میلی متر و وزن 1.0 کیلوگرم اشاره کرد. علاوه بر این، این لنز دارای سیستم فوکوس خودکار سریع و دقیق است.

با توجه به کیفیت تصویر بسیار بالای این لنز، قیمت لنز 14-24 میلی متری نیکون کارکرده نسبتاً بالاست. اما اگر به دنبال یک لنز با کیفیت بالا و زاویه باز هستید، لنز 14-24 میلی متری نیکون گزینه بسیار خوبی است. به طور کلی، لنز 14-24 میلی متری نیکون یک لنز با کیفیت تصویر بسیار بالا با طراحی محکم و بادوام است که برای عکاسی پرتره، عکاسی معماری، عکاسی منظره و عکاسی در فضای باز مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم نیکون Nikon 14-24mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم نیکون Nikon 14-24mm"، کلیک کنید.