دوربین دست دوم کانن SX60

بررسی اجمالی

دوربین دست دوم Canon SX60

با دوربین Canon sx60 می توانید طیف وسیعی از عکس های زیبا را ثبت کنید. با زوم باورنکردنی 65x و زاویه فوق عریض 21 میلی‌متری، می‌توانید همه چیز را از عکس‌های بسیار دقیق و نزدیک از حیات وحش گرفته تا مناظر چشمگیر ثبت کنید.

ردیابی سوژه های دور با بزرگنمایی بالا با دوربین استفاده شده Canon sx60 آسان است. فقط یک دکمه را فشار دهید و Zoom Framing Assist دوربین را به سرعت از صحنه دور می کند – بنابراین می توانید سوژه خود را تغییر دهید – و در لحظه رها کردن آن، زوم را به عقب باز می کند. حالت خودکار پیشرفته هنگامی که سوژه شما شروع به ترک کادر می کند به طور خودکار بزرگنمایی می کند و به شما کمک می کند سوژه خود را در اندازه از پیش تعیین شده نگه دارید.

به لطف دسته ارگونومیک بازطراحی شده، می‌توانید از عکس‌های پایدارتر حتی در زوم کامل لذت ببرید و برای مدت طولانی‌تری به راحتی عکاسی کنید. منظره یاب الکترونیکی کنترل SLR مانند را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد در شرایط بسیار روشن به وضوح ببینید. موتور اولتراسونیک (USM) فوکوس و زوم سریع و بی صدا را فراهم می کند.

کیفیت عالی در هر نوری، روز یا شب، تصاویر شما دقیقاً همانطور که آنها را به خاطر می آورید خواهند بود. سیستم HS کانن – با DIGIC 6 و سنسور 16.1 مگاپیکسلی CMOS – کیفیت تصویر خیره کننده و عملکرد عالی در نور کم را به شما ارائه می دهد. بنابراین به راحتی می توان فضای واقعی لحظه را بدون استفاده از فلاش یا سه پایه ثبت کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن SX60" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن SX60"، کلیک کنید.