دوربین دست دوم کانن Canon 850D

بررسی اجمالی

دوربین کانن 850D

Canon 850D یک سری دوربین با کیفیت جدید است که از بسیاری جهات شبیه به 800d است. این دوربین با کنترل خلاقانه، فیلمبرداری 4K و اتصالات، اکثر کاربران را شگفت زده کرد. دوربین کانن 850D مجهز به سنسور 24 مگاپیکسلی و پردازنده DIGIC 8 است که گاهی با نام Canon’s EOS Rebel T8i شناخته می شود، یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین های ارائه شده توسط این شرکت است. دارای سیستم منظره یاب با 45 میلیون نقطه حساس است. این امکان در عین حال است که DUAL PIXEL AF برای حالت ضبط عکس و فیلم مجهز شده است که به لطف عکاسان کنترل بیشتری بر روی سوژه های خود دارند. 850D دارای صفحه نمایش لمسی کامل است و همچنین دارای قابلیت تشخیص چهره و تشخیص افراد است. تشخیص چهره انسان در هر نور و محیطی به خوبی کار می کند. اگر بخواهیم 850D را در محدوده EOS رتبه بندی کنیم، بین 250D و 90D قرار می گیرد.

این دوربین می تواند فیلمبرداری Full HD با سرعت 24 و 60 فریم بر ثانیه را انجام دهد. عکاسان این امکان را دارند که از هر زاویه ای عکس های با کیفیت بگیرند. علاوه بر این قابلیت ها، دوربین CANON 850D دارای انتخاب صحنه خودکار نیز می باشد.

این دوربین از طریق بلوتوث و وای فای به دستگاه های دیگر متصل می شود تا بتوانید عکس ها و فیلم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین دارای پورت میکروفون خارجی است.

با کمک این دوربین می توانید در هر شرایط و شرایط آب و هوایی عکس بگیرید. شایان ذکر است که 850D قابلیت عکاسی در زوایای مختلف را دارد.

کلیدهای دوربین Canon 850D

طراحی این دوربین شباهت زیادی به مدل قبلی یعنی 800D دارد به این معنی که 850D دوربینی سبک و کامل است که تمامی نیازهای کاربران را برآورده می کند و EOD 850D می تواند با استفاده از قابلیت فوکوس خودکار کانن ردیابی هوشمند انجام دهد. سنسور تصویر می تواند تصاویر RGB + IR را با دقت بالا ضبط کند. این دوربین به راحتی می تواند داده هایی را که در حالت نوردهی خودکار با وضوح بالا هستند تبدیل کند و سرعت و دقت بالایی را در این قسمت ارائه می دهد. دوربین CANON 850 D برای عکاسی از صحنه های ورزشی و حیات وحش ایده آل است و سیستم AF آن چنین فرصت هایی را فراهم می کند.

کیفیت تصویر با دوربین 850D:

در واقع Canon 850D با کیفیت 24 مگاپیکسل تصاویری بهتر از نمونه های قبلی خود در اختیار شما قرار می دهد، در واقع برای کسانی که می خواهند سطح خود را ارتقا دهند مناسب است. علاوه بر این، دکمه های بدنه جدیدی نیز به این دوربین اضافه شده است که از جمله آنها می توان به دکمه AF-ON اشاره کرد.

نتیجه ای که به شما می دهد یک JPEG است که می تواند هم در طبیعت و هم در نور مصنوعی به شما رنگ های طبیعی بدهد.

حساسیت ISO در حالت خودکار به طور پیش‌فرض روی حداکثر ISO 6400 تنظیم شده است. بهتر است از ISO 12800 و بالاتر اجتناب کنید، زیرا از دست دادن جزئیات و نویز تا حد زیادی کاهش می‌یابد و رنگ‌ها کاملاً از بین می‌روند. البته، عکاسی در Raw تا حدودی کمک می‌کند، زیرا می‌توانید به قدرت پردازش بیشتر رایانه‌تان برای ملایم‌تر کردن صدا و در عین حال حفظ رنگ و جزئیات تکیه کنید. همچنین فضای زیادی برای تنظیم نوردهی برای چند توقف وجود دارد. فرمت‌های خام را نیز می‌توان در دوربین پردازش کرد، که یک لمس خوب برای انجام تنظیمات سریع در لحظه است.

یکی از تغییرات قابل توجه این است که Ribel T8i دیگر تمایلی به نوردهی بیش از حد سوژه های اطراف با پلک زدن در زمانی که واقعاً ضروری نیست، ندارد. البته باید به سرعت شاتر توجه کنید و ایزو را افزایش دهید یا خودتان فلاش را بالا ببرید. متأسفانه، هنگامی که سرعت شاتر به زیر نقطه ای می رسد که می توان با خیال راحت نوردهی کرد، هیچ هشداری در منظره یاب وجود ندارد.

فوکوس خودکار:

سیستم فوکوس خودکار 850D بسته به اینکه از منظره یاب اپتیکال یا حالت نمای زنده استفاده می کنید، دو حالت عملکرد متفاوت تنظیم شده است. هر دو سیستم قادرند توجه دستگاه را به سرعت و با دقت در نور جلب کنند. قفل شدن هر دو در شرایط تاریک کمی بیشتر طول می کشد، اما اگر بتوانید سوژه را از طریق منظره یاب ببینید، دوربین معمولاً می تواند در عرض چند ثانیه روی آن فوکوس کند. در مجموع 45 نقطه فوکوس خودکار هنگام عکاسی با منظره یاب وجود دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید، آنها فقط حدود دو سوم عرض قاب و کمی بیش از یک سوم ارتفاع فریم را پوشش می دهند. برای حالت نمایش زنده، تقریباً کل قاب به صورت عمودی پوشیده شده است، به طور قابل توجهی بیشتر از عریض بودن آن.

Live View همچنین تشخیص چهره و چشم را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با استفاده از کنترلر چهار طرفه یا صفحه لمسی روی کدام صورت یا چشم تمرکز کنید. عکاسی با منظره یاب فقط دارای تشخیص چهره است و نمی‌توانید مستقیماً روی کدام چهره فوکوس کنید، اگرچه اگر قبل از فشار دادن تا نیمه، دکمه شاتر را مستقیماً روی یک چهره خاص بگیرید، دوربین سعی می‌کند آن چهره را ردیابی کند.

هر دو سیستم چهره ها را به خوبی تشخیص می دهند و عملکرد ردیابی بسیار قوی است. در آزمایشی با پسر بچه‌ای که در حال دویدن و دوچرخه‌سواری مستقیم به سمت دوربین بود، T8i توانست مکان دقیق او را ردیابی کند و بیشتر اوقات روی صورتش فوکوس کند تا زمانی که خیلی به دوربین نزدیک شود. این به هیچ وجه یک تیرانداز ورزشی نیست، اما به نظر من می تواند نیازهای عکاسان آماتور را برآورده کند.

تنها شکایت ما در مورد فوکوس خودکار این است که اگر دائماً بین نمای زنده و عکسبرداری از منظره یاب جابجا شود، ممکن است گیج کننده شود. هر حالت به طور جداگانه پیکربندی شده است، بنابراین برای مثال تغییر یک حالت به Continuous Servo AF بر تنظیم حالت دیگر تأثیری ندارد. از سوی دیگر، این جداسازی تنظیمات می تواند مفید باشد اگر بین عکسبرداری تصاویر ثابت در منظره یاب و ویدیوها در نمای زنده جابجا شوید.

عکاسی با دوربین 850D:

اضافه شدن فیلمبرداری 4K یکی از تغییرات بزرگتر Canon T8i است. در حالت 4K و بدون IS دیجیتال، لنز اختیاری 18 تا 55 میلی‌متر محدوده مؤثری بین 47 تا 143 میلی‌متر ارائه می‌کند، بنابراین گزینه‌های زاویه باز شما بسیار وسیع هستند. .این محدود است.

عملکرد زنده از راه دور آن به عکاسان اجازه می دهد تا از راه دور سوژه را با گوشی هوشمند خود کنترل کنند و با C-RAW می توانید با حجم کمتری عکس بگیرید. هنگام گرفتن عکس در حالت Live View، عکاسان می توانند فاصله کانونی را به طور دقیق کنترل کنند و با کمک دفترچه راهنمای محصول، می توانند از عملکردهای Remote Live View و Dual Pixel CMOS AF به خوبی استفاده کنند، به همین دلیل، ارزش خرید دارند. محصول افزایش می یابد و ما می توانیم راحت تر آن را بخریم. البته به خاطر داشته باشید که این دوربین برای مقاصد حرفه ای در نظر گرفته شده است و اگرچه از چالش های عکاسی در زمینه های مختلف پشتیبانی می کند، اما مطمئنا بهترین عملکرد را برای عکاسی غیررسمی خواهد داشت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن Canon 850D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن Canon 850D"، کلیک کنید.