دوربین دست دوم کانن 77D

بررسی اجمالی

دوربین کانن 77D یکی دیگر از محصولات شرکت کانن است که از ابتدای سال 2017 در این صنعت در بازار ظاهر شد.این دوربین راحت با ابعاد بدنه متوسط ​​76*100*131 میلی متر در دسته دوربین های DSLR و وزن 540 قرار می گیرد. گرم با باتری

دوربین Canon EOS 77D دارای صفحه نمایش لمسی LCD چرخان 3 اینچی با وضوح 1.04 میلیون نقطه است. با وجود لمسی بودن این صفحه، می توانید از فوکوس لمسی نیز استفاده کنید. این صفحه نمایش متحرک را می توان در زوایای مختلف تنظیم کرد و استفاده از آن را در گوشه های تنگ آسان و برای گرفتن سلفی دلپذیرتر می کند.

دوربین Canon EOS 77D قابلیت عکاسی و فیلمبرداری قابل توجهی دارد و به لطف عملکرد عالی در بخش فوکوس خودکار، دوربینی بسیار کارآمد و پیشرفته به حساب می آید.

دوربین Canon EOS 77D مجهز به سنسور CMOS از نوع APS-C با رزولوشن 24.2 مگاپیکسل است و از پردازشگر تصویر قدرتمندی به نام DIGIC 7 بهره می برد. هماهنگی بالای سنسور و پردازنده دوربین Canon 77D سرعت کار را به میزان قابل توجهی افزایش داد. به لطف این هماهنگی، 77D می تواند تصاویر را به صورت متوالی با سرعت 6 فریم در ثانیه با بالاترین کیفیت ضبط کند. لازم به ذکر است که محدودیت ISO در این دوربین بین 100 تا 25600 است که البته تا 51200 قابل افزایش است.به این ترتیب به لطف پردازنده قدرتمند و وضوح بالا می توان عکس هایی با نویز کم و وضوح نسبتا بالا حتی در شرایط نور کمدوربین دست دوم کانن 77Dایکس

سازنده ژاپنی انواع دوربین. دوربین فیلمبرداری، لنز، تجهیزات نوری و تجهیزات اداری مانند چاپگر، پلاتر، اسکنر و غیره که در سال 1937 تاسیس شد.

“data-content=’بیشتر بیاموزید’ data-trigger=”click” data-placement=”right” data-template=’

‘>

در دوربین Canon 77D از سنسوری استفاده می کند که به آن اجازه می دهد فیلم های Full HD را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین جک هدفون و پورت میکروفون تعبیه شده بر روی بدنه 77D امکان کنترل پیشرفته و دقیق صدا را در هنگام فیلمبرداری فراهم می کند. البته لازم به ذکر است که این دوربین از حالت ضبط HDR نیز پشتیبانی می کند که می توان از آن برای ثبت نقاط روشن و تاریک با کنتراست بالا و دقت فوق العاده استفاده کرد. نحوه عملکرد حالت HDR به این صورت است که دوربین به طور همزمان دو عکس با نوردهی متفاوت، یکی با نوردهی معمولی و دیگری با نوردهی کم، ثبت می کند. سپس، هنگامی که ویدیو را پخش می کند، به طور خودکار این دو را با هم ادغام می کند و یک ویدیو با محدوده دینامیکی یا محدوده دینامیکی بالا ارائه می دهد. علاوه بر این، ضبط ویدیوهای تایم لپس در دوربین 77D نیز فعال است و به این ترتیب می توان ویدیوهای خلاقانه ای را ضبط کرد.دوربین دست دوم کانن 77Dایکس

سازنده ژاپنی انواع دوربین. دوربین فیلمبرداری، لنز، تجهیزات نوری و تجهیزات اداری مانند چاپگر، پلاتر، اسکنر و غیره که در سال 1937 تاسیس شد.

“data-content=’بیشتر بیاموزید’ data-trigger=”click” data-placement=”left” data-template=’

‘>

شرکت کانن در دوربین Canon EOS 77D تاکید زیادی بر سیستم فوکوس خودکار دارد. هنگام استفاده از منظره یاب اپتیکال 77D، می‌توانید از سیستم فوکوس خودکار 45 نقطه‌ای آن استفاده کنید، که همه از انواع تشخیص فاز هستند. یکی از مزایای چنین فوکوس خودکار عملکرد سریع در شرایط نوری مختلف هنگام ردیابی اجسام متحرک به ویژه در محیط های کم نور است. از سوی دیگر، آپدیت ساخته شده در این دوربین، امکان بهره مندی از قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel را در هنگام استفاده از Live View یا فیلمبرداری امکان پذیر می کند. به این ترتیب وقتی با Live View عکس می گیرید یا فیلم ضبط می کنید، می توانید فوکوس صاف و دقیقی مشابه فوکوس دوربین های فیلمبرداری را تجربه کنید. وجود سنسور Dual Pixel فوکوس خودکار ثابت و ثابت را با این دوربین امکان پذیر می کند و همه پیکسل ها قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز را در هنگام ضبط عکس دارند. ماژول فوکوس خودکار مورد استفاده در EOS 77D با 45 نقطه فوکوس متقاطع پیشرفت قابل توجهی نسبت به 19 نقطه فوکوس 70D دارد. علاوه بر این، به لطف این سیستم فوکوس خودکار، می توانید فوکوس دقیق تری را در شرایط کم نور تا EV-3 تجربه کنید. یکی دیگر از ویژگی های این دوربین که در مدل های قبلی مانند 760D نیز وجود داشت، استفاده از سیستم تثبیت کننده 5 محوره است. به لطف این سیستم، اثرات لرزش دوربین و دست در هنگام فیلمبرداری تا حد زیادی کاهش می یابد و می توان فیلم را با ثبات بیشتری ضبط کرد.

یکی دیگر از ویژگی های Canon 77D مجهز بودن به LCD در قسمت بالای بدنه است که کنترل و بررسی تنظیمات دوربین را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، 77D مجهز به سنسور چشم است، بنابراین وقتی چشم به منظره یاب نزدیک می شود، صفحه خاموش می شود و باعث صرفه جویی در باتری می شود.

دوربین Canon EOS 77D همچنین مجهز به فناوری‌های NFC و Wi-Fi داخلی است تا کاربر بتواند عکس‌ها یا فیلم‌های ضبط‌شده را به صورت بی‌سیم به گوشی یا تبلت خود منتقل کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.

Canon 77D از یک باتری لیتیوم یون قابل شارژ LP-E17 تغذیه می کند و عمر باتری آن قبل از نیاز به شارژ 600 شات است.

به طور کلی می توان گفت دوربین Canon EOS 77D با بالاترین سطح تنظیمات دستی و پیشرفته ترین فناوری های دوربین دیجیتال و همچنین قیمتی مقرون به صرفه و مناسب، گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به عکاسی و کسانی است که در ابتدای کار عکاسی حرفه ای هستند.

همچنین این مدل از دوربین های کانن بدون لنز عرضه می شوند و برای استفاده از آن نیاز به خرید لنز جداگانه دارید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن 77D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن 77D"، کلیک کنید.