سارق اماکن دولتی در اسفراین دستگیر شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

سارق اماکن دولتی در اسفراین دستگیر شد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با خبرنگار تیتو اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت صندوق‌های عطوفت و مهربانی در سطح اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات نامحسوس، با بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق شدند سارق حرفه‌ای را که اقدام به سرقت سریالی صندوق‌های عطوفت و مهربانی در سطح شهرستان می‌نمود را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده پلیس به ۶ فقره سرقت در سطح شهرستان اسفراین و یک فقره در شهرستان بجنورد اعتراف کرد.

سرهنگ روهنا تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارق اماکن دولتی در اسفراین دستگیر شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارق اماکن دولتی در اسفراین دستگیر شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.