راه شهدا را ادامه می دهیم

تیتو/گیلان رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایثار و کار ارزشمند شهدا؛ نظام الهی جمهوری اسلامی را تا به امروز حفظ کرده، گفت: به شهدا می‌بالیم و در راستای پاسداشت خون این عزیزان؛ خودمان را بیش از پیش مقید به ادامه راه آنها می دانیم.

سردار بهرام حسینی مطلق، شامگاه ۴ مردادماه در یادواره ۱۵۰ شهید بندرانزلی در غرب کشور اظهار کرد: به لطف خداوند متعال؛ دو نعمت رهبری الهی همچنین نعمت مردم مجاهد و امام شناس که رهبران انقلاب اسلامی را از ابتدای انقلاب تا به امروز همراهی کردند؛ انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز و علی رغم همه دشمنی ها در جهان پایدار مانده و در برابر استکبار قد علم کرده و پیروز بوده است.

رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب ما هستند، گفت: تلفیق این دو نعمت؛ فرصت تحقق اهداف دشمنان را نمی دهد و ما تا قیامت مدیون این مردم و شهدا هستیم و از خداوند توفیق ادامه راه این شهدا را خواستاریم.

راه شهدا را ادامه می دهیم

وی تصریح کرد: دو رهبر فرزانه از ابتدا و بعد از انقلاب اسلامی توانستند مسیر پرخطر تعالی انقلاب را به نحو احسن هدایت کنند.

سردار حسینی مطلق در ادامه با اشاره به رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: با آغاز جنگ بسیاری از افراد آگاه و بصیر از سردار همت ها و افراد تحصیلکرده مثل چمران ها تا نوجوانان از جمله شهید فهمیده ها، مرحمت بالازاده ها و بهنام محمدی ها به ندای امام خمینی لبیک گفتند و این لبیک گویی و اطاعت از رهبر، خاص دفاع مقدس یا زمان امام خمینی نبود.

وی تاکید کرد: ملت بصیر ایران با لبیک برای حضور در جبهه مقاومت، دفاع از حرم همچنین حضور در حل مشکلات مختلف و فتنه هایی که داخل کشور به وجود آمد؛ نگذاشتند حرف ولی امر زمین بماند.

رئیس اداره امنیتی و انتظامی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم، دوران دفاع مقدس را ندیده بودند ولی رهبرشان را سربلند کردند.
 
گفتنی است در این مراسم که در گلزار شهدای بندرانزلی و در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان برگزار شد؛ از خانواده شهید جاویدالاثر مصیب فلاح و خانواده شهید فلاحتکار تجلیل گردید و همچنین کتاب “خورشید، ماه، ۱۲ ستاره” با محوریت زندگی شهیدان حمزه، داوود و مسلم کریم بخش رونمایی شد.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه شهدا را ادامه می دهیم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه شهدا را ادامه می دهیم"، کلیک کنید.