لنز دست دوم نیکون Nikon 35mm

بررسی اجمالی

تقریباً به اندازه یک لنز پرایم همه کاره است، نیکون 35 میلی‌متری F1.8 مورد استفاده، یک لنز معادل 52.5 میلی‌متری برای دوربین‌های با فرمت DX است و دارای فرم فاکتور شیک و میدان دید معمولی است. و حداکثر دیافراگم f/1.8. طراحی لنز سریع برای کار در شرایط نوری سخت مناسب است و همچنین اجازه می دهد تا کنترل بهتری بر عمق میدان برای جداسازی سوژه ها و کار با تکنیک های فوکوس انتخابی داشته باشید.

لنز 35 میلی متری نیکون استفاده شده یکی از محبوب ترین لنزهای دنیای عکاسی است. این لنز با فاصله کانونی 35 میلی متر و دیافراگم f/1.8 برای عکاسی در شرایط نوری مختلف و با فوکوس سریع و دقیق مناسب است.

با در نظر گرفتن این موارد، خرید یک لنز 35 میلی متری نیکون استفاده شده می تواند گزینه خوبی برای عکاسان با بودجه کم باشد. اما لازم به یادآوری است که خرید این لنز از فروشگاه های معتبر و با تجربه مانند فروشگاه اینترنتی سایت ما توصیه می شود. همچنین برای اطمینان از کیفیت لنز می توانید از خدمات تعمیر لنز استفاده کنید.

طراحی نوری شامل یک عنصر کروی است که به کنترل اعوجاج و انحرافات کروی کمک می کند تا وضوح و وضوح قابل توجهی ارائه دهد. یک پوشش بیش از حد یکپارچه نیز روی عناصر جداگانه اعمال می‌شود، و شعله‌ور شدن لنز و هاله‌ها را برای کنتراست و دقت رنگ بیشتر هنگام کار در شرایط روشن و نور پس‌زمینه کنترل می‌کند. مکمل این اپتیک‌ها موتور موج بی‌صدا است که فوکوس خودکار سریع و تقریباً بی‌صدا را قادر می‌سازد در حالی که فوکوس دستی ثابت را دور می‌زند تا هم برای تصاویر ثابت و هم ضبط ویدیو مفید باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لنز دست دوم نیکون Nikon 35mm" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لنز دست دوم نیکون Nikon 35mm"، کلیک کنید.