دوربین دست دوم کانن 7D

بررسی اجمالی

دوربین دست دوم Canon 7D از پلاستیک و فلز مرغوب ساخته شده و ابعاد آن 148×111×74 میلی متر است. وزن این دوربین 820 گرم بوده و بدنه دوربین و دکمه های آن در برابر آب و گرد و غبار کاملا عایق بوده و تمامی سخت افزارها را در برابر این عوامل محافظت می کند. دوربین Canon 7d با لنزهای 18 135 و 18/55 دارای سنسور 18 مگاپیکسلی APS-C CMOS با ابعاد 22.3 x 14.9 میلی متر است که از نظر کیفیت آن را بین دوربین های EOS 5D Mark II و EOS 50D قرار می دهد. هر پیکسل سنسور 7D 4.3 میکرون اندازه دارد و برای بهبود نسبت سیگنال به نویز مجهز شده است. پردازنده تصویر نصب شده Dual DIGIC 4 دوربین را قادر می سازد تا به طور مداوم با سرعت 8 فریم بر ثانیه عکس بگیرد.

حساسیت ISO این دوربین معمولا بین 100 تا 3200 است، اما به لطف سیستم کاهش نویز قدرتمند در این دوربین و سایر دوربین های سری EOS، عکاسی با ISO 3200 بسیار آسان و با کیفیت و کمترین نویز است. تراز سفیدی آن نیز در شش حالت تنظیم شده است: نور روز، سایه، ابری، تنگستن، نور فلورسنت سفید و فلاش. اگر به دوربین عقب نگاه کنید، صفحه نمایش 3 اینچی TFT LCD با 920000 پیکسل و منظره یاب با پوشش میدان دید 100 درصد و بزرگنمایی 1.0 برابر را مشاهده خواهید کرد.

چیدمان دکمه های پشت دوربین بسیار شبیه به Canon 5D Mark II است اما با تفاوت هایی. 7D یک دکمه در بالا و سمت راست صفحه اضافه کرده است تا بین حالت نمایش زنده و حالت ضبط ویدیو جابجا شود. دکمه جدیدی در سمت چپ اضافه شد که با یک فشار دادن دوربین به حالت عکاسی RAW+JPEG تغییر می کند. دکمه دیگری در سمت چپ وجود دارد که به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت بین عملکردهای مختلف دوربین جابجا شود.

کنترل‌های بالای دوربین فقط کمی متفاوت از کنترل‌های 5D Mark II دست دوم هستند. در سمت چپ دکمه روشن/خاموش قرار دارد. علاوه بر این، فلاشی را خواهید یافت که در صورت نیاز به طور خودکار بالا می آید و دامنه نور آن 39 فوت یا حدود 12 متر است. کانن فوکوس خودکار و سیستم اندازه گیری را در این دوربین بهبود بخشیده است. سیستم فوکوس خودکار ۱۹ نقطه‌ای آن از سخت‌افزار و الگوریتم‌های جدید استفاده می‌کند و پنج حالت قابل انتخاب AF را ارائه می‌دهد. تمام 19 امتیاز را می توان در گروه های پنج نفره نیز قرار داد. Canon می‌گوید که سیستم اندازه‌گیری 63 منطقه‌ای آن از دو لایه استفاده می‌کند تا نه تنها برای شرایط مختلف نور تنظیم شود، بلکه تصاویری با رنگ‌های بسیار طبیعی تولید کند. همانطور که Canon EOS 5D Mark II قادر به ضبط ویدیوی HD (1080 پیکسل) بود، 7D نیز قادر به این کار است.

همچنین قیمت دوربین دست دوم Canon 7D برای شروع عکاسی کاملا مناسب بوده و پیشنهاد می شود دوربین دست دوم به لیست خرید خود اضافه کنید. این دوربین در هنگام فیلمبرداری از انعطاف بیشتری برخوردار است. با این دوربین فیلم برداری با کیفیت HD (1080 پیکسل) با سرعت 30، 24 و 25 فریم بر ثانیه امکان پذیر است. فیلم برداری با کیفیت HD (720 پیکسل) و سرعت 60 و 50 فریم بر ثانیه نیز امکان پذیر است.

این دوربین همچنین دارای خروجی HDMI است که از طریق آن می توانید دوربین خود را به HDTV متصل کرده و فیلم های HD خود را با کیفیت بالا روی آن تماشا کنید. این دوربین می تواند کارت های Compact Flash Type I یا Microdrive را بپذیرد، حافظه خارجی از طریق WFT-E5 اختیاری دارد، دارای قابلیت های ارتباطی بسیار خوبی از جمله پورت USB 2.0 Hi-Speed، خروجی ویدیو (PAL/NTSC) است. )، کانکتور HDMI، کنترل از راه دور (کنترل از راه دور سیمی نوع N3)، میکروفون خارجی (جک مینی استریو)، و اتصال ترمینال پایه (ترمینال ارتباطی پایه برای WFT-E5).

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم کانن 7D" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم کانن 7D"، کلیک کنید.