دوربین دست دوم نیکون D3200

بررسی اجمالی

دوربین دست دوم نیکون D3200 یکی از محصولات شرکت نیکون می باشد که در سال 2012 به بازار عرضه شد.این محصول قابلیت عکاسی پیاپی تا 4 فریم بر ثانیه و فیلمبرداری با وضوح Full HD 1080p را دارد. دوربین دست دوم نیکون D3200 یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که امکان گرفتن عکس و فیلم باکیفیت را برای کاربران فراهم می کند. اگرچه این دوربین در سطح حرفه ای است، اما افراد غیر حرفه ای نیز می توانند از آن استفاده کنند. راهنمای داخلی دوربین شما را گام به گام در تغییر تنظیمات راهنمایی می کند.

طراحی بدنه این دوربین مشابه D3100 است اما دکمه های کنترلی آن بازطراحی شده اند. این دوربین به راحتی در دست جای می گیرد و دکمه های تنظیم نوردهی، دکمه اطلاعات و دکمه REC در قسمت بالایی آن قرار دارند. دوربین دست دوم نیکون در این مدل دارای سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه ای است که با آن می توانید از سوژه های متحرک با دقت بیشتری عکاسی کنید. این دوربین همچنین دارای سیستم فوکوس هوشمند است که برای فوکوس روی سوژه در حالت فیلمبرداری مناسب است.

با آداپتور بی سیم WU-1a می توانید عکس های خود را به تلفن همراه خود انتقال دهید یا حتی دوربین دوربین را از گوشی هوشمند خود برای گرفتن عکس و فیلم کنترل کنید.

وضوح سنسور این دوربین 24 مگاپیکسل است. با این دوربین می توانید تصاویری با کیفیت و مناسب برای چاپ در سایزهای بزرگ ثبت کنید. این دوربین از فناوری انحصاری Active D-Lighting نیکون بهره می برد که برای ثبت جزئیات بیشتر و ایجاد کنتراست طبیعی در عکس استفاده می شود. این دوربین همچنین مجهز به منوی روتوش عکس داخل دوربین است.

در کنار این دوربین لنز AF-S NIKKOR 18-55mm 1:3.5-5.6G قرار دارد که دارای لرزشگیر داخلی است و برای عکاسی تله فوتو واید و متوسط ​​مناسب است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوربین دست دوم نیکون D3200" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوربین دست دوم نیکون D3200"، کلیک کنید.