به دنیا آمدن نوزاد عجول چالشتری در دستان کارشناسان اورژانس

به دنیا آمدن نوزاد عجول چالشتری در دستان کارشناسان اورژانس

آفتاب‌‌نیوز :

محمود شمسی‌پور، گفت: پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس چهارمحال و بختیاری جهت انتقال مادر باردار ۳۱ ساله، ساعت ۴:۲۰ دقیقه امروز مبنی بر شروع دردهای زایمانی مادر باردار داخل ماشین شخصی، بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

رئیس اورژانس و حوادث چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمان رسیدن بر بالین مادر باردار مراحل زایمان آغاز شده بود و با پایش مداوم مادر باردار و حمایت‌های پس از زایمان، با تلاش پرسنل شیفت در سلامت کامل نوزاد دختر به دنیا آمد و پس از انجام اقدامات مناسب، مادر و نوزاد جهت دریافت مراقبت‌های تکمیلی به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "به دنیا آمدن نوزاد عجول چالشتری در دستان کارشناسان اورژانس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "به دنیا آمدن نوزاد عجول چالشتری در دستان کارشناسان اورژانس"، کلیک کنید.