بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیأت همراه، امروز به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وارد شهر مقدس قم شد.

کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور و ضمن زیارت، از پست‌های امداد و درمان مستقر در حرم بازدید و از خدمات شایسته هلال احمر قم به عزاداران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در بیت مقام معظم رهبری حضور یافت و از نزدیک، در جریان روند ارائه خدمات امدادی و درمانی هلال‌احمر قم به عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار گرفت.

کولیوند همچنین در ادامه بازدیدهای خود، از پوشش امدادی عزاداران عاشورای حسینی از هیأتی بازدید کرد و با حضور در جمع عزاداران حسینی به سوگواری پرداخت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.