۷۰ هکتار زمین کشت سیب‌زمینی در دلفان شخم زده شد

۷۰ هکتار زمین کشت سیب‌زمینی در دلفان شخم زده شد

تیتو/لرستان فرماندار دلفان گفت: ۷۰ هکتار از اراضی زیرکشت سیب زمینی در شهرستان شخم زده شد.

اصغر قهرمانی در گفت‌وگو با تیتو بیان کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان، با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، فرمانده انتظامی، اعضای شورای حفاظت از منابع آب و یگان‌های انتظامی محل و منطقه، هفتاد هکتار از اراضی دیم، واقع در بخش خاوه که تحت پوشش کشت سیب زمینی قرار گرفته بود به دلیل داشتن تخلفات متعدد، بذر کاشته شده آن امحاء و تخریب شد.

وی اظهار کرد: در همین راستا لوله‌ها و اتصالات انتقال آب نیز تخریب و جمع آوری شدند.

فرماندار یادآور شد: همچنین یک حلقه چاه که اقدام به انتقال آب به اراضی غیر می‌کرد از سر خط و شبکه اصلی قطع برق شد و لوله‌ها و اتصالات انتقال غیر مجاز آب آن جمع‌آوری شدند.

 فرماندار دلفان گفت: ضمناً یک کامیون حامل بذر سیب زمینی در منطقه توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

قهرمانی افزود: همچنین در این راستا شش نفر از متخلفین بومی و غیر بومی بازداشت و برای آنان تشکیل پرونده قضایی شد.

وی تاکید کرد: افرادی که اقدام به کشت محصولات آب‌دوست کرده‌اند، کشت آنها تخریب و کشت برگردان می‌شود.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۷۰ هکتار زمین کشت سیب‌زمینی در دلفان شخم زده شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۷۰ هکتار زمین کشت سیب‌زمینی در دلفان شخم زده شد"، کلیک کنید.