بریده شدن پایه‌های برق چوبی در منطقه فین کاشان – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، و بر اساس گزارشات رسیده از افراد محلی دو عدد پایه برق چوبی در یکی از محلات منطقه فین کاشان بریده شده است.

صحت و سقم این موضوع را از اداره برق کاشان بررسی کردیم.
سجاد ایجادی مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان در گفت و گو با خبرنگار تیتو با اشاره به اینکه این اتفاق بد روز گذشته در منطقه فین کاشان انتهای محله حیدری رخ داد، اظهار داشت: این عمل ناشایست توسط افراد ناشناس و قدرشناس انجام شد و به مردم و بیت المال خسارت وارد کرد.

بریده شدن پایه‌های برق چوبی در منطقه فین کاشان

وی ابراز داشت: این کار علاوه بر خطر برای اهالی محل باعث قطعی برق چند ساعت در این محل و مشقت و زحمت برای مردم محل شد.

مدیر روابط عمومی اداره برق کاشان با اشاره به تاکید حراست این اداره برای شناسایی عوامل مربوط به این عمل زشت، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس امنیت افراد محل آسایش مردم شناسایی می‌شوند.

وی تاکید کرد: از همشهریان عزیز و عموم مردم تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه دخالت و سرقت از شبکه‌های توزیع برق سریعاً با پلیس ۱۱۰ و یا شماره ۱۲۱ حوادث برق تماس بگیرند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بریده شدن پایه‌های برق چوبی در منطقه فین کاشان – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بریده شدن پایه‌های برق چوبی در منطقه فین کاشان – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.