یاکین: ما نباید به خانه برگردیم

یاکین: ما نباید به خانه برگردیم

سرمربی تیم ملی سوئیس گفت تیمش سزاوار حذف از یورو و ترک این رقابت‌ها نبود.

به گزارش تیتو، تیم ملی فوتبال سوئیس در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف انگلیس رفت و در ضربات پنالتی شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود.

مورات یاکین، سرمربی سوئیس، پس از شکست تیمش گفت: شکست دردناکی است. ما تلاش زیادی داشتیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم. برای بازیکنان و کشورمان ناراحتم.

او ادامه داد: انگلیس فرصت‌های زیادی نداشت و ما چندین فرصت خوب ایجاد کردیم. ما سزاوار بازگشت به خانه نیستیم اما می‌توانیم به عملکردمان افتخار کنیم. ما دیگر نیازی به پنهان‌کردن بعضی صحبت‌ها نداریم.

یاکین درباره دلایل حذف تیمش عنوان کرد: به دلیل اینکه امروز به اندازه کافی خوب نبودیم، حذف شدیم. ضربات پنالتی به شانس بستگی دارد و ما شانس نداشتیم. مشکلات زیادی برای تیم‌های بزرگ ایجاد کردیم، بنابراین با سربلندی مسابقات را ترک می‌کنیم.

او درباره پنالتی از دست رفته مانوئل آکانجی گفت: هیچ کلمه‌ای برای دلداری‌دادن او ندارم. از او برای عملکرد و رهبری‌اش در تیم تشکر کردم. یک ناراحتی عمیق وجود دارد و همه ما باید آن را تحمل کنیم.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یاکین: ما نباید به خانه برگردیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یاکین: ما نباید به خانه برگردیم"، کلیک کنید.