تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی کم است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی کم است - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور با حضور در امامزاده صالح (ع) در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

دادستان کل کشور در حاشیه شرکت در انتخابات در رابطه با تخلفات انتخاباتی گفت: گزارش‌های متعددی به دادستانی کل کشور رسیده است که اکثر این گزارش‌ها یا مستند نبود و اگر هم دارای مستندات بوده با تذکر رفع شده است.

وی بیان کرد: تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده شده، کم است و دور اول انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد گفت: رئیس جمهور آینده باید به وظایف و تکالیفی که قانون اساسی برای رئیس جمهور در نظر گرفته است دقیقاً عمل کند. همچنین در سوگندنامه رئیس جمهور که باید در مجلس قرائت کند ۱۰ وظیفه برای رئیس جمهور در نظر گرفته شده است که باید به این سوگندنامه عمل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی کم است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعداد گزارش‌های تخلفات انتخاباتی کم است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.