تقسیم بندی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران

معرفی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران

تجهیزات دینامیکی موجود در خطوط لوله از جمله پمپ، کمپرسور، فن و توربین به علت حرکت داخلی، لرزش هایی را به خطوط لوله اعمال می کنند که این لرزش ها باعث ایجاد صدا و استهلاک زودرس اقلام پایپینگی و همچنین باعث ایجاد نشتی در محل اتصالات رزوه ای و فلنجدار می شود.

میتوانید این محصولات را از نمایندگی ارتعاشات صنعتی ایران تهیه نمایید

برای مهار لرزش و ارتعاش ادوات روتاری داخل پروژه می بایست از لرزه گیر لاستیکی فلنجدار استفاده کرد، لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران با توانایی مهار لرزش و ارتعاش سیستم در دو جهت عمودی و افقی کمک شایانی به بالا بردن طول عمر سیستم پایپینگ میکند.

برای آگاهی از آخرین لیست قیمت و خرید اتواع شیر آلات صنعتی می توانید با شماره تماس 09122805383 در ارتباط باشید.

کاربرد های لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران

  • صنایع شیمیایی 
  • صنایع دریایی 
  • صنایع تاسیساتی 
  • صنایع غذایی
  • صنایع فولاد
  • صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

نحوه اتصال لرزه گیر لاستیکی ارتعاشات صنعتی ایران

تمامی لرزه گیر لاستیکی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران به صورت فلنجدار بوده که هر کدام از این لرزه گیرها برای ادامه روند لوله کشی نیاز به دو عدد فلنج جوشی دارند. اتصال فلنجی این لرزه گیرها باعث شده است که برای تعمیر و نگه داری و حتی تعویض لرزه گیرها به مشکل بر نخوریم، زیرا قابلیت مهم اتصال فلنجی باز و بسته شدن راحت آن می باشد که به واسطه چندین پیچ و مهره به یکدیگر متصل شده اند.

تقسیم بندی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران

تقسیم بندی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیرهای لاستیکی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با توجه به حد تحمل فشاری و دمای تقسیم بندی می شوند که در ادامه نحوه تقسیم بندی آن را ملاحظه خواهیم کرد:

  • لرزه گیر لاستیکی مارک زرد: این نوع از لرزه گیر لاستیکی جهت نصب در سیستم های تهویه مطبوع استفاده می شود و قادر به تحمل فشار 10 بار و دمای 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • لرزه گیر لاستیکی مارک آبی: این نوع از لرزه گیر لاستیکی جهت نصب در سیستم های فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به تحمل فشار 16 بار و دمای 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • لرزه گیر لاستیکی مارک قرمز: این نوع از لرزه گیر لاستیکی جهت نصب در سیستم های دما بالا مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به تحمل فشار 10 بار و دمای 90 درجه سانتی گراد می باشد.
  • لرزه گیر لاستیکی مارک آبی قرمز: این نوع از لرزه گیر لاستیکی فلنجدار جهت استفاده در سیستم های دما و فشار بالا مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به تحمل فشار 16 بار و دمای 90 درجه سانتی گراد می باشد.

چهار لرزه گیر مذکور از اصلی ترین و روتین ترین تولیدات شرکت ارتعاشات صنعتی ایران می باشد اما لرزه گیر سفارشی زیر جزو اقلام تولیدی شرکت ارتعاشات صنعتی ایران می باشد که کاربرد صنعتی دارد:

  • لرزه گیر لاستیکی مارک سبز: این نوع از لرزه گیر لاستیکی فلنجدار جهت نصب در سیستم های سیالات اسیدی و بازی مورد استفاده قرار می گیرد که قادر به تحمل فشار 10 بار و دمای 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • لرزه گیر لاستیکی مارک سفید: این نوع از لرزه گیر جهت نصب در سیستم های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به تحمل فشار 10 بار و دمای 60 درجه سانتی گراد می باشد.
  • لرزه گیر لاستیکی مارک قهوه ای: این نوع از لرزه گیر  فلنجدار جهت نصب در سیستم های سیالات مشتقات نفتی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • لرزه گیر لاستیکی مارک خاکستری: این نوع از لرزه گیر جهت نصب در سیستم های هوای فشرده مورد استفاده قرار می گیرد.

تمامی لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران فوق در دو نوع آصا و بلادری تولید می شود که یکی از دلایل این دسته بندی به علت طول پشت تا پشت فلنج های لرزه گیر می باشد که در مدل آصا طول قد لرزه گیر 13 سانتی متر می باشد و نوع بلادری آن با توجه به سایز لرزه گیر لاستیکی متفاوت می باشد. ( توجه شود که مدل روتین لرزه گیر لاستیکی نوع آصا آن می باشد ) 

وبسایت رسمی Industrial Valves

کاربرد لرزه گیر لاستیکی در پمپ

پمپ ها به علت حرکت دورانی باعث ایجاد ارتعاش می شوند و این ارتعاش ایجاد شده را به لوله هایی که به پمپ وارد و یا از آن خارج می شود نیز وارد می کنند. می توان با نصب لرزه گیر لاستیکی در خط ورودی و خروجی پمپ از انتقال ارتعاش و لرزش به سایر بخش های مکانیکی جلوگیری کرد.

محصول جدید شرکت ارتعاشات صنعتی ایران

لرزه گیر لاستیکی دو قلو جدیدترین محصول شرکت ارتعاشات صنعتی ایران می باشد. لرزه گیر لاستیکی دو قلو در تمام رنگ بندی ها و سایز ها موجود می باشد که دارای گارانتی طولانی مدت می باشد.

میله های مهار لرزه گیر لاستیکی دو قلو به صورت اتوماتیک تغییر طول می دهد و دیگر نیاز به نصب در پروژه نمی باشد، نصب میله مهار لرزه گیر لاستیکی باعث عدم کاربرد صد در صدی لرزه گیر میشود که با تولید لرزه گیر های لاستیکی دو قلو این مشکل رفع خواهد شد. لرزه گیر لاستیکی دو قلو ارتعاشات صنعتی ایران با بسته بندی جدید این شرکت دارای هدایا و جوایزی نیز می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تقسیم بندی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تقسیم بندی لرزه گیر لاستیکی فلنجدار ارتعاشات صنعتی ایران"، کلیک کنید.