اجرای طرح امنیت اجتماعی در شاهرود/ ۳۴موتورسیکلت متخلف توقیف شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

اجرای طرح امنیت اجتماعی در شاهرود/ ۳۴موتورسیکلت متخلف توقیف شد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، سرهنگ علیرضا شائینی ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شاهرود به اجرا در آمد، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح‌ها جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان است.

وی بابیان اینکه ۳۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم در این طرح توقیف شدند، افزود: این تعداد موتورسیکلت برای ادامه سیر قانونی به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این موتورسیکلت‌ها آرامش روانی شهروندان را در ساعات آرامش برهم می‌زدند، ابراز داشت: برخی از این راکبان نیز به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

شائینی در ادامه تصریح کرد: اکثر این موتورسیکلت‌ها دارای آلودگی صوتی، پلاک مخدوش و فاقد پلاک بودند.

وی افزود: راکبانی که با ایجاد حرکات نمایشی و پرخطر جان و مال مردم را تهدید کنند شناسایی و با آنها برخوردهای قانونی انجام می‌گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح امنیت اجتماعی در شاهرود/ ۳۴موتورسیکلت متخلف توقیف شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح امنیت اجتماعی در شاهرود/ ۳۴موتورسیکلت متخلف توقیف شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.