بازداشت بیش از 9300 فلسطینی توسط اشغالگران از آغاز جنگ غزه

بازداشت بیش از 9300 فلسطینی توسط اشغالگران از آغاز جنگ غزه

باشگاه اسیران فلسطین از بازداشت بیش از 9300 اسیر فلسطینی توسط نظامیان رژیم اشغالگر از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته خبر داد.

به گزارش تیتو، باشگاه اسیران فلسطین اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته بیش از 9300 اسیر توسط نیروهای رژیم صهیونیستی بازداشت شده اند که در میان آنها دست کم 75 زن و 250 کودک وجود دارد.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، باشگاه اسیران فلسطین همچنین تاکید کرد در زندان های رژیم اشغالگر دست کم 3400 بازداشت اداری وجود دارد.

این نهاد فلسطینی همچنین تاکید کرد تعداد بازداشتیان اداری به بیش از 3400 مورد رسیده است. باشگاه اسیران فلسطین افزود در حق 600 اسیر حکم حبس ابد صادر شده و برخی هم در آستانه صدور چنین حکمی هستند.

در حالیکه وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه در بیانیه ای از افزایش تعداد شهدای نوار غزه به 37 هزار و 296 تن و شمار زخمی ها به 97 هزار و 851 تن خبر داد و اعلام کرد رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شده که در نتیجه آن 30 شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و 95 تن دیگر زخمی شدند.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت بیش از 9300 فلسطینی توسط اشغالگران از آغاز جنگ غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت بیش از 9300 فلسطینی توسط اشغالگران از آغاز جنگ غزه"، کلیک کنید.