مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، حجت الاسلام رضا باوقار عصر جمعه در مراسم تودیع و معارفه مسیول قرارگاه فاطمه الزهرا (س) که با حضور مسیولین و فعالان فرهنگی در مصلی امام خمینی مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است و نقش دهی مردم در امر مسایل فرهنگی ضرورت دارد.

وی خداشناسی، خودشناسی، وظیفه شناسی و انحراف شناسی را مهمترین اصل بیان کرد و افزود: فرهنگ زیربنا و اساس است و یکی از دغدغه های مهم رهبری فرهنگ است و وظیفه ما در برابر تهاجم های فرهنگی تلاش در این جبهه فرهنگی مصداق جهاد است و کار فرهنگی نیازمند حمایت همه مردم است.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه جهاد کبیر در زمان کنونی جهاد فرهنگی است، تصریح کرد: تمام شبهات، شبهات فرهنگی و اعتقادی است و عرصه فرهنگی طبق فرمایشات رهبری آتش به اختیار و قانون شکنی نیست بلکه انجام کاری تمیز و خلاقانه است.

حجت الاسلام باوقار به نقش پایگاه های مقاومت و هییت ها اشاره کرد و گفت: مسیله شناسی و کمک به رفع مشکلات و راه اصلی تشکیل دولت اسلامی تقویت حلقه های میانی است.

وی با اشاره به تبیین حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای اداره امور چهارساله کشور تصریح کرد: شرکت در انتخابات حس تعلق خاطر و مشارکت اجتماعی را در میان افراد جامعه تقویت می کند و این امر سبب افزایش انسجام اجتماعی و همبستگی میان افراد می شود.

در پایان از حسین بوداقی مسیول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) شهرستان قدردانی و حجت الاسلام صادق صمدی به عنوان مسیول جدید قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا شهرستان معرفی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردمی کردن کار فرهنگی سفارش رهبری است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.