افتتاح کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا با حضور ستارگان فوتبال – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

افتتاح کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا با حضور ستارگان فوتبال - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دوره کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا در تهران از 24 خرداد ماه به مدت 8 روز در مرکز ملی فوتبال و باحضور مربیان نخبه لیگ برتر ، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال برگزار می شود.

صبح امروز مهدی تاج به همراه ابراهیم شکوری، مجید جلالی، احسان محمدی و جمعی از پیشکسوتان در مراسم افتتاحیه این دوره حضور یافته و دقایقی را سخنرانی کردند. در دوره فوق سید جلال حسینی، وریا غفوری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، اشپبتیم آرفی ، ادموند بزیک ، مهدی هاشمی نسب، حسین ماهینی، محمد برزگر، رحمان احمدی، نادر غبیشاوی، مجید ایوبی و منتخبان دیگری از لیگ برتر و ملی حضور دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا با حضور ستارگان فوتبال – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح کلاس مربیگری فوتبال درجه A آسیا با حضور ستارگان فوتبال – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.