واحدهای تولیدی در ساخت مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

واحدهای تولیدی در ساخت مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، علی نوری عصر یکشنبه در جلسه همکاری آموزشی صمت و آموزش و پرورش و مسوولیت های اجتماعی صمت و خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: اغلب ایجاد مدارس در بیجار از محل خیرین بوده و جا دارد واحدهای تولیدی که ظرفیت خوبی دارند در این حوزه ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه توافقی فی ما بین شرکت های معدنی تولیدی و صنعتی در شهرستان ها و آموزش و پرورش باید صورت بگیرد، گفت: این اقدام برای بحث ساخت مدارس اثرگذار است تا شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود نیاز است یک نهضت و جهشی در حوزه مدرسه سازی اعمال شود و در باب مسوولیت اجتماعی اصرار بر حوزه آموزش و پرورش نیست ولی تاکید بر این زیرساخت است که می تواند دیگر حوزه ها را تحت تاثیر قرار دهد.

نوری اضافه کرد: در حوزه درمانی ورزشی و فرهنگی نیز نیازمند هستیم تا از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: تمام کمک هایی که از واحدهای تولیدی گرفته می شود هزینه کرد آن با حضور و نظارت دستگاه های نظارتی صورت می گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واحدهای تولیدی در ساخت مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واحدهای تولیدی در ساخت مدارس آموزش و پرورش را یاری کنند – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.