بازدید مدیر کنسولی وزارت خارجه از فعالیت های کنسولگری ایران در فرانکفورت

علیرضا محمودی، مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه با حضور در محل سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت در جریان روند ارایه خدمات کنسولی به هم وطنان حوزه آن نمایندگی قرار گرفت.

به گزارش تیتو ، علیرضا محمودی در گفت وگو با تعدادی از هم وطنان ایرانی در محل سالن مراجعین بخش کنسولی این سرکنسولگری، از نزدیک با نقطه نظرات  مراجعان آشنا شد.

براساس اعلام سرکنسولگری ایران در فرانکفورت، محمودی تکریم ارباب رجوع و تسریع در ارایه خدمات کنسولی به هموطنان  در خارج از کشور را از اولویت های مسیولین عالیرتبه کشور و مدیران ارشد وزارت امور خارجه دانست.

مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه علاوه بر حضور در بخش کنسولی در نشستی که با حضور سرکنسول و کارشناسان سرکنسولگری برگزار شد در خصوص موضوعات و مسایل کنسولی و چگونگی تسریع روند ارایه خدمات به ایرانیان تبادل نظر کرد.

بازدید مدیر کنسولی وزارت خارجه از فعالیت های کنسولگری ایران در فرانکفورت

منصور آیرم سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت نیز در این دیدار  ارایه خدمات کنسولی دقیق و سریع به کلیه هموطنان و اتباع سایر کشورها را از اولویت های این سرکنسولگری دانست.

براساس این گزارش ، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، روزانه پذیرای تعداد زیادی از هموطنان مقیم آلمان می باشد.

پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید مدیر کنسولی وزارت خارجه از فعالیت های کنسولگری ایران در فرانکفورت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید مدیر کنسولی وزارت خارجه از فعالیت های کنسولگری ایران در فرانکفورت"، کلیک کنید.