افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی در سفر امروز وزیر بهداشت به رشت

افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی در سفر امروز وزیر بهداشت به رشت

وزیر بهداشت به منظور افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی استان گیلان در قالب پنجمین آیین پویش “تعالی سلامت، استمرار خدمت” وارد رشت شد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری تیتو، بهرام عین اللهی در بدو ورود به گیلان، با آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفت وگو می کند.
 
افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان صومعه سرا، افتتاح بخش های آنژیوگرافی و سی تی آنژیوگرافی بیمارستان دکتر حشمت رشت و افتتاح همزمان سایر پروژه ها از طریق ارتباط زنده تصویری، از دیگر برنامه های وزیر بهداشت در این سفر است. 
 
این پروژه ها شامل 14 طرح درمانی و 6 طرح بهداشتی در 11 شهرستان گیلان است که با افتتاح آنها 7 هزار و 145 متر مربع فضای بهداشتی و درمانی به ارزش 470 میلیارد تومان به ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، افزوده می شود.
 
در این سفر جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس، احمدی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و جوانمرد رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، عین اللهی را همراهی می کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی در سفر امروز وزیر بهداشت به رشت" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افتتاح 20 پروژه بهداشتی و درمانی در سفر امروز وزیر بهداشت به رشت"، کلیک کنید.