دهقانی فیروزآبادی: حمکرانی دانش بنیان و نخبگانی مهمترین مسیر پیشرفت در ایران است

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

دهقانی فیروزآبادی: حمکرانی دانش بنیان و نخبگانی مهمترین مسیر پیشرفت در ایران است

معاون علمی رییس جمهور گفت: رییس جمهور شهید شخصا درمورد حوزه دانش بنیان ها دغدغه داشت لذا حمکرانی دانش بنیان و نخبگانی مهمترین مسیر پیشرفت در ایران است.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری تیتو؛ روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رییس جمهور شهید شخصا درمورد حوزه دانش بنیان ها دغدغه داشت. نخبگان در همه جای دنیا محور حل مسایل کشور هستند.

وی با بیان اینکه مسایل هر کشوری به راه حل ها و حکمرانی بر می گردد، اضافه کرد: حمکرانی دانش بنیان و نخبگانی مهمترین مسیر پیشرفت در ایران است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهقانی فیروزآبادی: حمکرانی دانش بنیان و نخبگانی مهمترین مسیر پیشرفت در ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهقانی فیروزآبادی: حمکرانی دانش بنیان و نخبگانی مهمترین مسیر پیشرفت در ایران است"، کلیک کنید.