رشد چشمگیر اعضای کتابخانه های عمومی ایلام در سه سال اخیر تحسین برانگیز است

رشد چشمگیر اعضای کتابخانه های عمومی ایلام در سه سال اخیر تحسین برانگیز است

تیتو/ایلام نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و با حضور فرماندار ایلام، مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام و دیگر اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام امروز دوشنبه 14 خرداد ماه 1403، ضمن تسلیت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و با گرامیداشت شهیدان خدمت به ویژه شهیدجمهور آیت الله رییسی بیان کرد: هرچند در شرایطی به سر می بریم که موضوع دنیای دیجیتال و فضای مجازی جامعه را احاطه کرده است اما بر اساس گزارش های اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، رشد چشمگیر اعضای کتابخانه های عمومی سطح استان، طی سه سال گذشته قابل تقدیر و تحسین است و این اتفاق مهم مسیولیت ما را البته دوچندان می کند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: تلاش ما این است که در راستای تکمیل و افتتاح پروژه های کتابخانه های عمومی در حال ساخت در شهرستان های سیروان و ملکشاهی تسهیل و تسریع صورت گیرد.
به گزارش تیتو و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسنی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی دانش آموزان افزود: دستگاه های فرهنگی استان از جمله اداره کل کتابخانه های عمومی استان و اداره کل آموزش و پرورش با تعامل و همکاری مناسب، در راستای برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی در ایام فراغت دانش آموزان اقدامات لازم را در این راستا داشته باشند.
پایان خبر تیتو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد چشمگیر اعضای کتابخانه های عمومی ایلام در سه سال اخیر تحسین برانگیز است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد چشمگیر اعضای کتابخانه های عمومی ایلام در سه سال اخیر تحسین برانگیز است"، کلیک کنید.