طرح آرامش در شهرستان آق قلا اجرایی شد/امنیت مردم خط قرمز پلیس است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

طرح آرامش در شهرستان آق قلا اجرایی شد/امنیت مردم خط قرمز پلیس است - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، سرهنگ سعید مارزلو شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، طرح آرامش در شهر توسط ماموران انتظامی شهرستان آق قلا اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح 10 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند، افزود: در این عملیات مقداری انواع مواد مخدر کشف و دستگیرشدگان به مرجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی آق قلا با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار است مردم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح آرامش در شهرستان آق قلا اجرایی شد/امنیت مردم خط قرمز پلیس است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح آرامش در شهرستان آق قلا اجرایی شد/امنیت مردم خط قرمز پلیس است – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.