تسریع در روند تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی کرمانشاه – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

تسریع در روند تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی کرمانشاه - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیتو، شهاب الدین شفیعی بعد از ظهر جمعه در جلسه پیگیری امور پرداخت تسهیلات بهسازی مسکن روستایی که با حضور جمعی از مسیولان و نمایندگان بانک های عامل در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بانک ها همکاری و مساعدت لازم را در روند اخذ تضمین های بانکی، تسریع و تسهیل در پذیرش پرونده ها و پرداخت به موقع تسهیلات داشته باشند.

وی به اهمیت بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستاییان در این شهرستان اشاره کرد و افزود: در این راستا مصوباتی در خصوص تسریع در روند پرداخت تسهیلات بانکی داشتیم.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت این جلسه، تاکید کرد: یکی از اهداف پرداخت تسهیلات مسکن به روستاییان ایمن سازی و بازسازی مسکن روستایی و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در راستای حفظ سلامت روستانشینان است.

شفیعی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ارایه خدمات بانکی و رفاهی به روستاییان برای ساخت مسکن در روستاها، بازگشت روستاییان و مهاجرت معکوس است که این امر موجب افزایش تولیدات کشاورزی، دامی، صنایع دستی، گردشگری، بوم گردی و… خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه بانک ها قول مساعدت دادند تا در روند اخذ تضمین های بانکی سرعت عمل داشته باشند و با توجه به اهمیت موضوع و تکریم روستاییان و عشایر مقدمات ساخت و ترمیم مسکن آنها به خوبی فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسریع در روند تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی کرمانشاه – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسریع در روند تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی مسکن روستایی کرمانشاه – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.