5 هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

5 هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف شد - خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتو، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص آمار توقیفات در سال 1403 در شهر تهران گفت: از ابتدای سال 1403 تاکنون آمار توقیف تخلفات حادثه ساز خودروها حدود 5 هزار وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود: در همین مدت آمار توقیف خودروهایی که اقدام به پوشش پلاک کرده اند حدود 3 هزار وسیله نقلیه و تعداد خودروها و موتورسیکلت های توقیفی که فاقد مدارک مانند فاقد گواهینامه و بیمه نامه معتبر بوده اند حدود هزار وسیله نقلیه بوده است.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین آمار توقیف وسایل نقلیه ای که بالای یک میلیون تومان خلافی داشته اند حدود هزار خودرو و موتورسیکلت بوده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: نحوه ترخیص وسایل نقلیه به این صورت است که مالک و یا متصرف قانونی به پلیس +10 مراجعه کرده و نیازی به حضور فیزیکی در ستادهای ترخیص نیست. اگر در مراکز پلیس +10 مشکلات مالکیتی و نقص مدارک وجود داشته باشد کاربر این مرکز فرد را به ستاد ترخیص ارجاع می دهد و نکته مهم این است که مشکل باید قانونی و قابل رفع باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "5 هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "5 هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف شد – خبرگزاری تیتو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.