متروی تهران اطلاعیه صادر کرد

متروی تهران اطلاعیه صادر کرد

به گزارش تیتو، بنابر اعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه های تیاتر شهر و انقلاب جود ندارد و مسافران از سایر ایستگاه ها در خط چهار یا شش استفاده کنند.

تیتو نوشت: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: باتوجه به حضور پرشور شهروندان در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، و به خاطر تامین ایمنی مسافران محترم، امکان تخلیه مسافری در ایستگاه های تیاتر شهر و انقلاب در خط 4 وجود ندارد. شرکت مترو تهران از شهروندان خواست از ایستگاه های توحید، فردوسی در خط چهار و یا ایستگاه های بوستان لاله و کارگر در خط 6 استفاده کنند.

47236

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "متروی تهران اطلاعیه صادر کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "متروی تهران اطلاعیه صادر کرد"، کلیک کنید.