هاکی سالنی قهرمانی آسیا| استارت توفانی با گلباران سنگاپور/ یک دقیقه سکوت به احترام شهید رییسی

هاکی سالنی قهرمانی آسیا| استارت توفانی با گلباران سنگاپور یک دقیقه سکوت به احترام شهید رییسی

تیم ملی هاکی سالنی در مسابقات قهرمانی آسیا در بازی نخست سنگاپور را گلباران کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری تیتو، تیم ملی هاکی سالنی ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان، در یک بازی یک طرفه و برتر با نتیجه 8 بر صفر سنگاپور را گلباران کرد.

گل های تیم ملی را مهدی شاهرخی 3 گل، سجاد ممی زاده 2 گل، امیرمهدی میرزاخانی، حمید نورانیان و محسن بهلولی هر کدام یک گل به ثمر رساندند و در پایان مهدی شاهرخی بعنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

در پی شهادت آیت الله رییسی ریاست جمهور فقید کشورمان، دیدار تیم های ملی ایران و سنگاپور با یک دقیقه سکوت به احترام ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

تیم کشورمان که امید اول قهرمانی این رقابت هاست، عصر امروز در دومین دیدار خود از ساعت 16:15 دقیقه به وقت تهران به مصاف تایلند خواهد رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاکی سالنی قهرمانی آسیا| استارت توفانی با گلباران سنگاپور/ یک دقیقه سکوت به احترام شهید رییسی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاکی سالنی قهرمانی آسیا| استارت توفانی با گلباران سنگاپور/ یک دقیقه سکوت به احترام شهید رییسی"، کلیک کنید.